Częste Pytania

 

 

 

Częste pytania

Jak szybko otrzymam zamówione przedmioty?

Szybko. Od chwili zamówienia wysyłamy towary w czasie podanym na stronie przedmiotu jako czas wysyłki. Dostawa realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Standardowy czas dostawy deklarowany przez kuriera wynosi 1-2 dni robocze. Całkowity czas dostawy może być jednak dłuższy

Duże gabarytowo meble wysyłamy specjalną firmą specjalizującą się transportem mebli. Dostawa może potrwać do 7 dni roboczych.

 

Czy mogę płacić przy odbiorze?

Tak, możesz zapłacić kurierowi gotówką przy odbiorze. To wygodna forma zapłaty, wymaga jednak pamiętania o tym, by w dniu dostawy (zazwyczaj jest to następny dzień po otrzymaniu od nas e-maila z potwierdzeniem wysyłki) mieć przy sobie odpowiednią ilość pieniędzy.

Jak dowiedzieć się o stanie swojego zamówienia?

Potwierdzenie zamówienia oraz informacje o kolejnych etapach jego realizacji wysyłane są na adres e-mail podany w czasie składania zamówienia.

Stan i historię wszystkich złożonych przy użyciu tego e-maila zamówień możesz też obejrzeć też na stronie sklepu, jeśli podczas składania zamówienia podałeś hasło.

Jak sprawdzić co się dzieje z przesyłką, gdy została już do mnie wysłana?

Gdy wysyłamy do Ciebie przesyłkę, wysyłamy także e-mail w którym podajemy numer listu przewozowego kuriera Siódemka. Status doręczenia przesyłki możesz sprawdzić bezpośrednio na stronach firmy kurierskiej DHL www.dhl.com  wpisując numer listu przewozowego. Możesz także skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta Siódemki telefonicznie. Telefony do lokalnych biur Siódemki znajdziesz także na stronie www.dhl.com

Jak sklep uwzględnia reklamacje? Jak reklamować towar?

Wszystkie towary w sklepie objęte są gwarancją producenta. Jeżeli się zdarzy, że po otrzymaniu towaru wykryjesz w nim jakieś wady lub uszkodzenia transportowe, prosimy o skontaktowanie się naszym Biurem Obsługi Klienta. Wystarczy wysłać do nas e-mail na adres info@impresje24.pl .

Dołożymy wszelkich starań by uszkodzony towar wymienić na identyczny. Gdyby jednak był już niedostępny – zaproponujemy alternatywę lub zwrócimy pieniądze.

 

Nie pamiętam hasła do Impresji24.pl?

Na stronie logowania kliknij na podkreślony napis "Nie pamiętam hasła". Podaj adres e-mail i nowe hasło. Na Twoje konto pocztowe zostanie niezwłocznie wysłany list, który należy potwierdzić, aby nastąpiła zmiana hasła. Potem będziesz mógł się zalogować podając nowe hasło.

 

 

Czy muszę podawać dane kontaktowe przy zakupie?

Jest to bardzo przydatne. W przypadku wątpliwości czy nieczytelnego adresu, kontakt z Tobą będzie konieczny w celu zapewnienia pewnej obsługi zamówienia.

Czy mogę zmienić zamówienie po jego złożeniu?

Jeżeli towary nie zostały jeszcze skierowane do pakowania – wystarczy e-mail lub telefon do naszego sklepu by zmienić zawartość zamówienia, lub adres pod jaki przedmioty powinny zostać wysłane. Proszę powołać się na numer zamówienia – ułatwi to obsługę.

Tak, w takiej sytuacji prosimy o kontakt z działem obsługi Klienta telefonicznie lub mailowo. Proszę podać numery zamówień, które mają być połączone w jedno. Połączenie zamówień zostanie potwierdzane e-mailem.

 

 

Nie mogę dokonać przelewu, czy numer konta na pewno jest poprawny?

Tak, numer konta jest poprawny. W przypadku problemów można spróbować wpisać cyfry łącznie lub zwrócić się do swojego banku z pytaniem jaki format zapisu numeru konta bankowego jest akceptowany.

Dlaczego po złożeniu zamówienia dostałem informację, że zamówiony produkt jest niedostępna?

Oferta towarów znajdujących się na w naszym sklepie powstaje na podstawie danych od współpracujących z nami dostawców. Stale uwiarygodniamy, uaktualniamy listę towarów dostępnych. Niestety może się zdarzyć  że produkt, który został włożony do koszyka nie jest już produkowany lub dostępny u dystrybutora (np. w przypadku wyprzedaży towarów, które można zakupić u nas w cenie promocyjnej).

Czy można dostarczyć przesyłkę do odbiorcy określonego dnia?

Jest to możliwe tylko w przypadku wysyłki kurierem. Radzimy jednak jako dzień nadania przesyłki przez Impresje24.pl podać wcześniejszą datę (2 dni wcześniej niż data dostarczenia) i osobiście ustalić z przedstawicielem kuriera datę i godzinę dostarczenia przesyłki. Zdarzają się przypadki losowe gdy kurier nie może dostarczyć paczki w ciągu 24 godzin od daty nadania, jeśli więc ważne jest aby przesyłka dotarła określonego dnia konieczne jest monitorowanie przesyłki we własnym zakresie.

Czy w przypadku przesyłki kurierskiej jest możliwe podanie alternatywnego adresu w zależności od godziny doręczenia ?

Niestety nie, bardzo nam przykro ale nie mamy możliwości zmiany adresu doręczenia po przekazaniu przesyłki dla firmy przewozowej. W celu ustalenia godziny doręczenia, oraz ewentualnej zmiany adresu prosimy kontaktować się z właściwym dla miejsca doręczenia oddziałem firmy kurierskiej.

Otrzymałam informację o wysyłce paczki kilka dni temu, ale przesyłka jeszcze nie dotarła.

Prosimy o kontakt z Urzędem Pocztowym lub przedstawicielem firmy kurierskiej, czasami przesyłka jest dostarczona gdy adresata nie ma w domu i nie ma możliwości zostawienia awizo, lub awizo zaginie. W przypadku braku przesyłki na poczcie lub w oddziale firmy kurierskiej należy skontaktować się z nami  info@impresje24.pl. Zaginięcie przesyłki zdarza się niezwykle rzadko.

Czy mogę otrzymać przesyłkę kurierską w wyznaczonych przeze mnie godzinach?

Sklep nie odpowiada za system pracy firmy kurierskiej, w tym za ustalanie godziny doręczenia czy też kontakt telefoniczny ze strony kuriera przed doręczeniem. Wysłanie zamówienia zostanie przez nas potwierdzone e-mailem, w którym będzie podany nr przesyłki kurierskiej firmy . W celu ustalenia godziny doręczenia prosimy kontaktować się z właściwym dla miejsca doręczenia oddziałem  Dodatkowo można śledzić drogę przesyłki na stronie internetowej danej firmy przewozowej.

Czy jest możliwość otrzymania paragonu fiskalnego?

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, sklep internetowy nie ma obowiązku wystawiania paragonu fiskalnego.

Mieszkam w Trójmieście / w okolicach , czy jest możliwy odbiór osobisty?

Tak, oczywiście istnieje taka możliwość. Proszę wpisać w komentarzu do zamówienia - odbiór osobisty. Po skompletowaniu zamówienia skontaktujemy się drogą mailową lub telefonicznie i ustalimy dzień i godzinę odbioru.

 

 

Co oznacza dostępność towaru podawana przy każdym produkcie w moim koszyku? Czy w tym czasie dostanę przesyłkę?

Dostępność oznacza czas sprowadzenia przedmiotu do magazynu sklepu Impresje24.pl Dostępność 24 godziny, nie oznacza że klient otrzyma przesyłke w ciągu 24 godzin. Przesyłka zostanie w ciągu 24 godzin, od otrzymania potwierdzenia zamówienia, wysłana przez nasz sklep (z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt).

Produkty z mojego zamówienia mają różną dostępność, czy będą wysłane do mnie w rożnych terminach?

Nie, zamówienie będzie przesłane po skompletowaniu całego zamówienia. Jeżeli produkty z krótszym czasem oczekiwania mają być wysłane szybciej, należy złożyć oddzielne zamówienia.

Czy wszystkie produkty widoczne w cenniku są dostępne "od ręki"?

Nie, część naszej oferty dostępna jest "od ręki", a na inne produkty trzeba poczekać dłużej. Wstępna dostępność towarów  znajduje się przy cenie towarów.

Czy cena wyświetlana przy danej pozycji obejmuje opłatę za dostawę?

Nie. Cena wyświetlana obok towaru określa jego wartość. Opłata za dostawę doliczana jest do całego zamówienia.

Czy wysyłają Państwo zamówienia za granicę Polski?

Tak, sklep Impresje24.pl realizuje wysyłki zamówień poza granice Polski. Szczegółowe informacje na temat krajów, do których wysyłamy towary oraz kosztów wysyłki znajdują się TUTAJ.

Czy złożenie zamówienia jest równoznaczne z obciążeniem karty?

Tak. Pozytywna autoryzacja karty jest równoznaczna z przelaniem środków z konta klienta na konto sklepu Impresje24.pl.

Czy towary złożone w jednym zamówieniu mogą zostać wysłane pod dwa różne adresy?

Adresat przesyłki może być jeden. Jeśli chcesz, aby wybrane towary zostały wysłane do dwóch różnych osób, powinieneś złożyć dwa zamówienia.

 

 

 

 

Chat impresje24.pl
Napisz do nas!
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel